Gutzandglory vult putten voor Velofollies
Gutzandglory bedacht en ontwikkelde een activatie voor fietsbeurs Velofollies in samenwerking met radiozender MNM: de Puttenvullers. Doel van de actie: fietsveiligheid weer hoog op de politieke agenda krijgen. Daarvoor riepen Peter Van de Veire en sidekick Julie Van den Steen de luisteraars tijdens de ochtendshow op om foto’s van putten in fietspaden op te laden op het webplatform van de actie. Drie winnende putten werden daarna door Peter en Julie gevuld bij wijze van symbolische actie.
Het volledige puttendossier werd in kaart gebracht en overhandigd aan Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts. Het resultaat is verbluffend: minister Weyts kondigde aan om de financiering van de Vlaamse Overheid in de aanleg van de ‘Fietsostrades’ te verhogen van 80 naar 100% zodat de gemeenten niets zelf hoeven te financieren. Bovendien maakt hij een budget van 10,7 miljoen euro vrij om, samen met de lokale besturen, te investeren in veilige fietspaden.
Credits:
Client: Velofollies (Kortrijk Xpo)
Client Contact: Pieter Desmet, Liselotte Casteur
Agency: Gutzandglory
Account Team: Sarah Lanckman, Paul Christaens
Digital Director: Dennis Snijders
CD: Kris Lenaers
Creatives: Usman Abdul, Tom De Vliegher, Ivo Mertens
Design: David Libeert
Video Production: MNM
Digital Production: Ally Graph-x
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]