Eind april was de infodag van HOGENT gepland, het ideale moment voor leerlingen om te ontdekken hoe zij de wereld het beste van zichzelf kunnen geven. Door de Covid-19-crisis was een fysieke opendeurdag niet mogelijk, dus drong een alternatief zich al snel op. Op een digitaal platform bundelde de hogeschool alle informatie en interactiemogelijkheden die een live opendeurdag biedt: een overzicht van het aanbod van de studierichtingen, de mogelijkheid om praktische vragen te stellen, het gevoel van de campus ervaren, chatten met studenten, oud-studenten en lesgevers.
Op erg korte tijd zette Gutzandglory een geïntegreerde digitale campagne op met Youtube prerolls en social ads, Google ads en banners; volgens een reach – engage – activate approach. Op drie dagen tijd werden niet minder dan 30 online ads gecreëerd. Met succes, want een goeie 16.000 mensen bezochten de website, waarvan 67% een tweede keer. Dat resulteerde in een totaal van 25.000 bezoeken.
Awareness video
Engagement video 1
Engagement video 2
Engagement video 3
Credits
Client: HOGENT
Client contact: Jeroen Goossens
Agency: Gutzandglory
Account: Frederik De Zutter
Digital Campaign Manager: Nicolas Salamone
CD: Kris Lenaers
Creation: Gerlinde Jonckheere, Yannick De Haes, Jelle van Garderen
Motion Design: Stef Deleurere
Design: Lim Sijmons, Robbe Verlinde, Catherine Van den Meersschaut
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]