Gwyneth Paltrow, Kate Hudson en Zoe Saldana naar Dubai

Dubai Corporation of Tourism and Commerce Marketing (DCTCM) en Virtue, het creatieve bureau van Vice, lanceren wereldwijd 'A Story Takes Flight'. Dat is een 8 minuten durende korte film die Gwyneth Paltrow, Kate Hudson en Zoe Saldana volgt terwijl ze zich onderdompelen op een ontdekkingsreis door Dubai. De Hollywood-sterren gaan elk hun eigen avontuur aan, terwijl ze de verschillende attracties van de stad willen verkennen, vol inspiratie, ontdekkingen en menselijke connecties.
De film is opgenomen door Emmy- en Director's Guild-winnaar Reed Morano van Pulse Films - het bekroonde wereldwijde talenten- en productiebedrijf waarin Vice een meerderheidsbelang heeft. Reed Morano is bekend van de spot voor Lemonade van Beyonce en voor producties zoals The Handmaid's Tale en Kill Your Darlings.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]