Halfstok
Zelfs als het vandaag niet zo slecht gaat met de media, zit het creatief ontwerpen van reclameaffiches duidelijk in het slop. De adverteerders willen promo’s en de jonge creatieven beheersen deze kunst niet langer. Er moet vernieuwing komen door te spelen met de technische en technologische mogelijkheden van het product. En er moet rekening worden gehouden met de plaats die de affiche inneemt in de openbare ruimte.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]