“Denk aan de toekomst. Blijf goed sorteren.” Dit concept werd het afgelopen jaar ontwikkeld door The Manifest voor Fost Plus en ondersteund door een film voor televisie en cinema. Het was dan ook correct om te stellen dat de toekomst zich met terugwerkende kracht manifesteert. Op de radio komt een operator uit de toekomst de sorterende burgers hiervoor bedanken, terwijl hij hen op Facebook voorstelt om alle mogelijke vragen te stellen over het leven in… 2130.
Trouwens, de krant Metro van donderdag 13 oktober werd gedateerd in de toekomst…: op 13 oktober 2130.
Credits
Klant: Fost Plus - Adriaan Lowet - Aurore Van Bogaert
Agentschap: The Manifest
Media: TV - Cinema - Radio - Facebook – Dagbladen.
Contact: Benoît Carlens
Creatie: Olivier Vozzella - Cedric Tielemans - Laurence Lising
Geluid: Switch Production
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]