“Denk aan de toekomst. Blijf goed sorteren.” Dit concept werd het afgelopen jaar ontwikkeld door The Manifest voor Fost Plus en ondersteund door een film voor televisie en cinema. Het was dan ook correct om te stellen dat de toekomst zich met terugwerkende kracht manifesteert. Op de radio komt een operator uit de toekomst de sorterende burgers hiervoor bedanken, terwijl hij hen op Facebook voorstelt om alle mogelijke vragen te stellen over het leven in… 2130.
Trouwens, de krant Metro van donderdag 13 oktober werd gedateerd in de toekomst…: op 13 oktober 2130.
Credits
Klant: Fost Plus - Adriaan Lowet - Aurore Van Bogaert
Agentschap: The Manifest
Media: TV - Cinema - Radio - Facebook – Dagbladen.
Contact: Benoît Carlens
Creatie: Olivier Vozzella - Cedric Tielemans - Laurence Lising
Geluid: Switch Production
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]