Hallo… met de toekomst?

“Denk aan de toekomst. Blijf goed sorteren.” Dit concept werd het afgelopen jaar ontwikkeld door The Manifest voor Fost Plus en ondersteund door een film voor televisie en cinema. Het was dan ook correct om te stellen dat de toekomst zich met terugwerkende kracht manifesteert. Op de radio komt een operator uit de toekomst de sorterende burgers hiervoor bedanken, terwijl hij hen op Facebook voorstelt om alle mogelijke vragen te stellen over het leven in… 2130.
Trouwens, de krant Metro van donderdag 13 oktober werd gedateerd in de toekomst…: op 13 oktober 2130.
Credits
Klant: Fost Plus - Adriaan Lowet - Aurore Van Bogaert
Agentschap: The Manifest
Media: TV - Cinema - Radio - Facebook – Dagbladen.
Contact: Benoît Carlens
Creatie: Olivier Vozzella - Cedric Tielemans - Laurence Lising
Geluid: Switch Production
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]