Hamlet en Samsung lanceren AgeofExperience

Crea / News

Productiehuis Hamlet lanceerde #AgeofExperience met BBH Shanghai voor elektronicagigant Samsung, geregisseerd door hetFranse regisseursduo AB/CD/CD. In een strategisch plan om meer visionaire producten in hun merkcommunicatie op te nemen, plaagt de film ons eerder dan dat hij onthult, en geeft ons zo een glimp van het aanbod aan innovatieve, alledaagse technologische producten die binnenkort de deur uitgaan bij de Samsung R&D Campus in Seoul. De 60 seconden-film geeft weer hoe mens en technologie in perfecte harmonie samenleven, zij aan zij met de alledaagse momenten van het leven, verweven in een perfecte symbiotische eenheid. Met deze film helpt Samsung ons te zien hoe technologie naadloos kan integreren in ons dagelijks leven, niet alleen als hulpmiddel, maar als onderdeel van onze menselijke ervaring. "Dit is geen weergave van een koude, met technologie beladen toekomst. Het is de wereld die we vandaag kennen met de technologie van morgen die er naadloos is ingebed. Metdeze film kunnen we de warmte van menselijke emoties en het optimisme dat toekomstige technologie kan brengen, visueel overbrengen," zegt Ruben Goots, medeoprichter en executive producer van Hamlet.

Samsung R&D Campus in Seoul is de bakermat van alle nieuwe Samsung-producten. Vanwege de sterk beschermde en vertrouwelijke status van de nieuwe producten mochten ze het centrum niet verlaten om gefilmd te worden, dus werd een groot deel van de film opgenomen in het R&D-centrum zelf. Volgende producten van Samsung worden in de film voorgesteld: Bot Air Purifier, Modular TV, Bespoke koelkast, Fold handheld device en de Digital Cockpit voor auto’s.