Productiehuis Hamlet stond in voor de nieuwe campagne van de Koninklijke Belgische Voetbalbond. In de spot, geregisseerd door Max Pauwels, zien en horen we bondscoach Roberto Martinez een oproep doen aan het publiek om onverminderd de rol van de zogezegde ‘twaalfde man’ op zich te nemen. Via zijn boodschap « I want you for Belgium », benadrukt hij het belang van een vol Koning Boudewijnstadion. De campagne werd bedacht door The Ideas Unit.
Op 21 maart 2019 geeft het in Brussel de aftrap van hun nieuwe kwalificatiecampagne voor het EK 2020. De voetbalbond benadrukt hierbij de cruciale rol die de supporters spelen in de sportieve prestaties van de spelers. De onvoorwaardelijke steun van de spreekwoordelijke ‘twaalfde man’ in het stadion en de fantastische sfeer geven de Rode Duivels een extra duwtje in de rug om telkens weer het beste van zichzelf te geven.
Credits:
Director: Max Pauwels
Production company: HAMLET
Executive Producer: Ruben Goots, Jason Felstead, Thomas Hofman
Production Manager: Pim Verhaert
Agency: The Ideas Unit
Creative Director: Danny Pauwels
Client: Royal Belgian Football Association
Director Marketing and Communication: Manu Leroy
Communications Content Manager: Brecht Schelstraete
DOP: David Doom
Editor: Maarten Janssens
Music & sounddesign: Sonhouse
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]