Han Van den Hoof en Thierry Wiebking naar Serviceplan

News / People

Enkele weken geleden startten Han Van den Hoof en Thierry Wiebking bij Serviceplan om het creative team te versterken met hun ruime creatieve ervaring.

Han Van den Hoof, concept & copywriter, kwam in de reclamewereld terecht bij Make Lemonade, waar hij campagnes creëerde voor onder andere Canvas, De Morgen, MNM en Kinepolis. De laatste jaren was hij actief als freelance creatief bij verschillende grote en kleine bureaus. Thierry Wiebking, concept & art director, begon als grafisch ontwerper en ging als AD aan de slag bij Creadvice. Daarna werkte hij bij Duval Guillaume, BBDO, Boondoggle en als freelance bij verschillende bureaus (met klanten als Coca-Cola, Ethias, AXA, Proximus...).

“Serviceplan is een agentschap met een sterke focus op creativiteit en diversiteit. Deze waarden zijn ook tastbaar vertegenwoordigd in het creatieve leiderschap van An Rietjens en Tony Naudts-Ducène. Voeg daar een sterk internationaal netwerk aan toe en de keuze voor ons was duidelijk,” aldus Van den Hoof en Wiebking.