De Limburgse groep Cretskens, die onder meer Carrefour-vestigingen en Crelem-bakkerijen uitbaat, heeft een uitstekende reputatie, maar die was niet overal in het land even bekend. Daarom werkte Hands een fris en positief employer brand uit: kom werken bij de ‘familie Cretskens’. Vanuit die nieuwe positionering werden gerichte campagnes bedacht door zusterbureau Hyggle. Resultaat: in West-Vlaanderen bijvoorbeeld was er een stijging van de kandidatuurstellingen met maar liefst 50 procent.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







