De Limburgse groep Cretskens, die onder meer Carrefour-vestigingen en Crelem-bakkerijen uitbaat, heeft een uitstekende reputatie, maar die was niet overal in het land even bekend. Daarom werkte Hands een fris en positief employer brand uit: kom werken bij de ‘familie Cretskens’. Vanuit die nieuwe positionering werden gerichte campagnes bedacht door zusterbureau Hyggle. Resultaat: in West-Vlaanderen bijvoorbeeld was er een stijging van de kandidatuurstellingen met maar liefst 50 procent.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]