De Limburgse groep Cretskens, die onder meer Carrefour-vestigingen en Crelem-bakkerijen uitbaat, heeft een uitstekende reputatie, maar die was niet overal in het land even bekend. Daarom werkte Hands een fris en positief employer brand uit: kom werken bij de ‘familie Cretskens’. Vanuit die nieuwe positionering werden gerichte campagnes bedacht door zusterbureau Hyggle. Resultaat: in West-Vlaanderen bijvoorbeeld was er een stijging van de kandidatuurstellingen met maar liefst 50 procent.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]