De Limburgse groep Cretskens, die onder meer Carrefour-vestigingen en Crelem-bakkerijen uitbaat, heeft een uitstekende reputatie, maar die was niet overal in het land even bekend. Daarom werkte Hands een fris en positief employer brand uit: kom werken bij de ‘familie Cretskens’. Vanuit die nieuwe positionering werden gerichte campagnes bedacht door zusterbureau Hyggle. Resultaat: in West-Vlaanderen bijvoorbeeld was er een stijging van de kandidatuurstellingen met maar liefst 50 procent.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]