Midden november lanceerden Famous en het BOIC een nieuwe televisiespot ter aanmoediging van onze olympische atleten. Maar de weg naar Rio is lang en bezaaid met hindernissen. Willen onze atleten scoren in Rio, dan hebben ze onze steun hard nodig. Daarom lanceert het BOIC vandaag een vervolginitiatief op de spot. Een initiatief dat onze olympische atleten tot in de woonkamer van de Belg brengt. En dat mag letterlijk genomen worden. De televisiespot werd opgedeeld in 416 unieke frames, die stuk voor stuk een creatie zijn van de Gentse kunstenaar Mr. Mong en zijn vanaf vandaag te koop op www.teambelgium.be. Een kans voor onze Belgische supporters om hun engagement tastbaar te maken en eigenaar te worden van een uniek stuk kunst, gehandtekend door de artiest zelf.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]