Midden november lanceerden Famous en het BOIC een nieuwe televisiespot ter aanmoediging van onze olympische atleten. Maar de weg naar Rio is lang en bezaaid met hindernissen. Willen onze atleten scoren in Rio, dan hebben ze onze steun hard nodig. Daarom lanceert het BOIC vandaag een vervolginitiatief op de spot. Een initiatief dat onze olympische atleten tot in de woonkamer van de Belg brengt. En dat mag letterlijk genomen worden. De televisiespot werd opgedeeld in 416 unieke frames, die stuk voor stuk een creatie zijn van de Gentse kunstenaar Mr. Mong en zijn vanaf vandaag te koop op www.teambelgium.be. Een kans voor onze Belgische supporters om hun engagement tastbaar te maken en eigenaar te worden van een uniek stuk kunst, gehandtekend door de artiest zelf.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]