Hannibal versterkt zich met drie nieuwe mensen
Opnieuw een stevige kwaliteitsinjectie bij full service agency Hannibal. Ine Phlypo en Lisbeth Nijssen versterken het online marketing team, terwijl Pieter Versmesse de rangen van het accountteam versterkt.
Ine Phlypo begeleidt als digital marketeer bedrijven bij het opstellen en uitvoeren van hun digitale marketing strategie. Bij Invisible Puppy deed ze dit voor klanten als Bellewaerde, Reynaers Aluminium en Jumbo Supermarkten. Met haar strategische en performance kennis zal ze de creatieve campagne van Hannibal zeker een extra push geven.
Pieter Versmesse was al aan de slag bij Wijs, Duke & Grace en Skinn Branding Agency. Hij werkte achtereenvolgens als account director en brand consultant voor merken als Marcke, Bel&Bo, Terre Bleue, Bavet, Balta… Bij Hannibal zal hij als accountmanager de klanten vanuit een full service aanpak ondersteunen.
Lisbeth Nijssen startte als stagaire bij Invisible Puppy en hielp daarna een Gentse start-up op de digitale kaart te zetten. Bij Monkeyproof was ze als online marketeer aan de slag voor regionale en internationale klanten. Die ervaring brengt ze nu mee naar Hannibal om er onlinemarketingcampagnes op te zetten.