Hans Anders en mortierbrigade doen elkaar binnen op Valentijnsdag

Budgets / Crea / News

lunetteJa ja, bijna Valentijn! Voor Valentijnsdag bedacht mortierbrigade een social campagne voor Hans Anders. Filmpjes waarin een koppel de moeilijkheden van een passionele kus ondervindt. Met drie elegante video’s bekent Hans Anders dat heel soms lenzen gewoon handiger zijn. We zien een kussend koppel. Het haar van de één komt vast te zitten in de bril van de ander, de brillen botsen onhandig op elkaar… Zo wordt een romantisch moment plots een beetje gênant.

Met deze drie filmpjes zie je dat Hans Anders ondanks de specialisatie in kwaliteitsbrillen, ook begrijpt dat lenzen soms gewoon praktischer zijn. Daarom bieden ze ook kortingen op alle contactlenzen tot 14 februari.

Een charmante en grappige manier om alle geliefden een fijne Valentijn te wensen.mortierbrigade kondigt met deze Top Topical actie overigens ook de samenwerking aan met Hans Anders. Een voorproefje van de nieuwe campagnes die dit najaar van start gaan.

Credits
Client: Hans Anders
Client contacts: Alex Stergialis
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Zoé De Priester, Laurie Lacourt
Head of production: Charlotte Coddens
Producer: Lisa De Roeck, Eline Rousseau
Social: Jonas Van Bael
Digital Strategy: Laura Deknock
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Production company: Hamlet
Director: Boris Kuijpers
Producer: Pim Verhaert