Wie Hans Anders hoort, denkt aan brillen. Maar wie Hans Anders niet goed hoort, kan er ook terecht voor een hoortoestel. En die zijn net als de brillen bij Hans Anders betaalbaar. Om de awareness rond de hoortoestellen van Hans Anders te verhogen, creëerde mortierbrigade een radioconcept waarbij je eigen oren je aanspreken. Luisteren is dus de boodschap!
Credits
Client: Hans Anders
Client contacts: Joey Stevens
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten & Frédéric Delouvroy
Client Services Director : Catherine Hamers
Account Manager: Nissime Janssens
Soundstudio: Raygun
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]