Hans Anders en mortierbrigade laten je luisteren naar je oren

Wie Hans Anders hoort, denkt aan brillen. Maar wie Hans Anders niet goed hoort, kan er ook terecht voor een hoortoestel. En die zijn net als de brillen bij Hans Anders betaalbaar. Om de awareness rond de hoortoestellen van Hans Anders te verhogen, creëerde mortierbrigade een radioconcept waarbij je eigen oren je aanspreken. Luisteren is dus de boodschap!
Credits
Client: Hans Anders
Client contacts: Joey Stevens
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten & Frédéric Delouvroy
Client Services Director : Catherine Hamers
Account Manager: Nissime Janssens
Soundstudio: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]