Hans Smellinckx en Patrick De Wachter naar t-groep

News

Hans Smellinckx

Hans Smellinckx

HR-dienstverlener t-groep stelt Hans Smellinckx aan als nieuwe marketing & business development manager. Daarnaast wordt Patrick De Wachter de nieuwe CIO bij t-groep België en Nederland. De aanwervingen passen binnen het nieuwe groeiplan van t-groep waarbij volop wordt ingezet op lokale aanwezigheid en digitalisering van dienstverlening. De organisatie gelooft erin dat deze twee aanstellingen de groei van t-groep mee zullen versterken.

Hans Smellinckx had in de jaren 90 een eigen bureau en stapte in 2000 over naar Robert Half International, waar hij zeven jaar marketingmanager Digital & Print EMEA was. Daarna was hij onder meer marketingmanager Direct & Digital bij Thomas Cook Belgium (2010-2014), COO van het online platform Permesso.be en hielp hij bij de merger van Optizen en Selligent. De laatste twee jaar was hij actief als managing director Marcom Factory bij ARTOOS. Hij is onder andere ook actief bij verschillende organisaties zoals STIMA of BDMA en organiseerde hij in het verleden grote evenementen met TEDx Flanders. Zijn boek dat hij samen met marketingexpert Tamara Gielen schreef over de strategische benadering van e-mail marketing is reeds in derde druk gegaan.

Patrick De Wachter

Patrick De Wachter

Patrick De Wachter studeerde af als burgerlijk ingenieur Computerwetenschappen aan de KU Leuven en behaalde daarnaast een MBA aan de Vlerick Business School. Na zijn studies begon hij als software developer bij Barco, daarna werd hij technisch directeur bij PPC. Na vier jaar keerde hij terug naar de IT-wereld als IT Manager bij Jacobs Engineering om daar gestaag door te groeien tot vicepresident IT Service Delivery voor Europa, Midden-Oosten en Afrika.