Hansaplast en Happiness vechten tegen hartepijn

Crea / News

Hansaplast9Happiness lanceert vandaag een nieuwe campagne voor Hansaplast Global. De campagne loopt in België als primeur. Later wordt het ook geïntroduceerd in andere Europese steden. Hansaplast, bekend als marktleider in pleisters, brengt sinds 1922 superieure pleisters op de markt. Voor kinderen zijn deze pleisters er in alle maten, maar uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde: de fysieke wondjes verzachten. Maar wat doe je met de andere kleine pijntjes die kinderen tussen 2 en 6 jaar vaak ervaren?Hansaplast8 De emotionele pijntjes, zoals bij het verlies van een knuffel of na een nachtmerrie. Daarvoor is er geen pleister. Tot nu. Om ouders te helpen met deze hartepijntjes, introduceert Hansaplast een nieuw type pleister: Hansaplast Hearts. Een reeks troostpleisters in hartjesvorm, speciaal ontwikkeld om de onzichtbare, kleine emotionele wondjes van kinderen te helpen verzachten. Hearts is enkel bedoeld als hulpmiddel tijdens het troostproces, en is dus niet geschikt voor de fysieke wondjes.Hansaplast

Elke Hansaplast Heart heeft een specifiek design dat gelinkt is aan een hartverwarmend verhaal, dit om een dialoog te openen tussen ouders en kinderen over hun hartepijntjes. De verhaaltjes zijn ontwikkeld in nauwe samenwerking met een kinderpsycholoog en zijn gebaseerd op de meest voorkomende hartepijntjes van kinderen tussen 2 en 6 jaar oud: kleine angsten, stommiteiten, favoriete spullen kwijt, groot worden en de kleine ruzies.Hansaplast2

De Hansaplast Hearts-dozen werden uitgedeeld in een van de grootste supermarkten van België als limited edition-cadeau voor ouders van jonge kinderen. Daarnaast kunnen ouders ook een gratis doosje Hansaplast Hearts bestellen op de microsite Hartepijntjes.be om het zelf eens uit te proberen. Hansaplast Hearts bestaat uit een doos met 10 troostpleisters en een uniek boekje met prachtig geïllustreerde verhaaltjes, geïllustreerd door artiesten uit de hele wereld.

Hansaplast3