Happiness bespaart papier voor PUB met augmented reality

Voor zijn oktobereditie rijmt PUB op duurzame ontwikkeling. Dat ligt helemaal in de lijn van het ORBIT-evenement dat men er organiseert. Elke maand vraagt het magazine een bureau de cover van PUB te ontwerpen. Happiness, dat deze maand aan de beurt is, zag de zaken anders. Wat als de cover het hele magazine bevat? Daarmee wordt een hoop papier bespaard! Happiness ontwikkelde hiervoor de augmented reality applicatie PUB AR. Met de app kan je de editie van deze maand virtueel lezen. Dat doe je heel eenvoudig door de cover te scannen met je smartphone. Dankzij de technologie wordt 97,3% papier bespaard per magazine. Bovendien krijgen gebruikers de kans een ervaring te beleven in augmented reality. Een blik op de toekomst, zonder twijfel.
Credits:
Editor (PUB): Philippe WARZEE
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Concept Provider: Thomas Cappelle, Tadeu Bossart
Graphic Designer: Caroline Ray
Photographer: Sumi Arcos Mina
Account Executive: Camille Martin-Schmets
Managing Director (BLISS Content): Frederiek Pascal
Interactive Director (BLISS Content): Dries Schaballie
AR/VR Developer (BLISS Content): Gregory Vanlerberghe, Stijn Huylebroeck
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]