Voor zijn oktobereditie rijmt PUB op duurzame ontwikkeling. Dat ligt helemaal in de lijn van het ORBIT-evenement dat men er organiseert. Elke maand vraagt het magazine een bureau de cover van PUB te ontwerpen. Happiness, dat deze maand aan de beurt is, zag de zaken anders. Wat als de cover het hele magazine bevat? Daarmee wordt een hoop papier bespaard! Happiness ontwikkelde hiervoor de augmented reality applicatie PUB AR. Met de app kan je de editie van deze maand virtueel lezen. Dat doe je heel eenvoudig door de cover te scannen met je smartphone. Dankzij de technologie wordt 97,3% papier bespaard per magazine. Bovendien krijgen gebruikers de kans een ervaring te beleven in augmented reality. Een blik op de toekomst, zonder twijfel.
Credits:
Editor (PUB): Philippe WARZEE
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Concept Provider: Thomas Cappelle, Tadeu Bossart
Graphic Designer: Caroline Ray
Photographer: Sumi Arcos Mina
Account Executive: Camille Martin-Schmets
Managing Director (BLISS Content): Frederiek Pascal
Interactive Director (BLISS Content): Dries Schaballie
AR/VR Developer (BLISS Content): Gregory Vanlerberghe, Stijn Huylebroeck
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]