Happiness bruncht met Bru

In april lanceerden Happiness en Bru een grote ‘BRUnch’-activatiecampagne. Een brunch kan namelijk de perfecte weerspiegeling zijn van de missie van het merk, zoals die bepaald werd door het bureau. Happiness ontwikkelde het logo, de tv-spot, het design van de BRU-packs in de supermarkten, de ‘social’ deliverables en de wedstrijdpagina op www.bru.be. De productie van de Below The Line-items gebeurde door There. De campagne werd een groot succes: in totaal werden 225.000 Bru-packs verdeeld, 42.000 Belgen deden mee aan de wedstrijd en 65 van hen wonnen elk een BRUnch met een waarde van € 200. Smakelijk!

Client: Bru
Contact: Sophie Bryskere, Charlotte Giroud, Ann-Sophie Parmentier
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Mateusz Mroszczak
Creation: Michel Simos, Stéphane Opdenbosch, Thomas Capelle, Tadeu Bossart
Agency Producer: Sophie Gunsbourg
Group Account Director: Nathalie Marchand
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Executive: Camille Martin-Schmets
Design: Lisa Leloux
Motion Design : Remke Faber
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]