Happiness en 2dehands.be willen volle brooddozen voor iedereen

150.000 kinderen gaan naar school met een lege brooddoos. Elke dag. Een hallucinant cijfer. Daarom zet 2dehands.be zich dit jaar, met de hulp van Happiness, in voor het Kinderarmoedefonds met de actie: Volle Brooddozen voor Iedereen.

Credits
Client : 2dehands.be
Contacts : Petra Baeck, Greet Goegebuer
Agency : Happiness Brussels
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
Senior Creative Coach : Katrien Bottez
Creative Team: Toon Vanpoucke, Morgane Choppinet Copywriter: Jitse Verschueren
Account Team : Stephanie Katic, Tine Van Hasselt, Hans Smets Strategic Planner: Wesley Roeland
Content providers: Sumi Arcos Mina, Lisa Gadeyne
Agency Producer: Bart Vande Maele
Design : Dries Lauwers, Emilie Wauthelet
Motion Design: Seth Michielsen
Radio Production Company: Raygun
Client : 2dehands.be
Contacts : Petra Baeck, Greet Goegebuer
Agency : Happiness Brussels
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
Senior Creative Coach : Katrien Bottez
Creative Team: Toon Vanpoucke, Morgane Choppinet Copywriter: Jitse Verschueren
Account Team : Stephanie Katic, Tine Van Hasselt, Hans Smets Strategic Planner: Wesley Roeland
Content providers: Sumi Arcos Mina, Lisa Gadeyne
Agency Producer: Bart Vande Maele
Design : Dries Lauwers, Emilie Wauthelet
Motion Design: Seth Michielsen
Radio Production Company: Raygun

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]