Happiness en 2dehands.be willen volle brooddozen voor iedereen
150.000 kinderen gaan naar school met een lege brooddoos. Elke dag. Een hallucinant cijfer. Daarom zet 2dehands.be zich dit jaar, met de hulp van Happiness, in voor het Kinderarmoedefonds met de actie: Volle Brooddozen voor Iedereen.
Credits
Client : 2dehands.be
Contacts : Petra Baeck, Greet Goegebuer
Agency : Happiness Brussels
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
Senior Creative Coach : Katrien Bottez
Creative Team: Toon Vanpoucke, Morgane Choppinet Copywriter: Jitse Verschueren
Account Team : Stephanie Katic, Tine Van Hasselt, Hans Smets Strategic Planner: Wesley Roeland
Content providers: Sumi Arcos Mina, Lisa Gadeyne
Agency Producer: Bart Vande Maele
Design : Dries Lauwers, Emilie Wauthelet
Motion Design: Seth Michielsen
Radio Production Company: Raygun
Client : 2dehands.be
Contacts : Petra Baeck, Greet Goegebuer
Agency : Happiness Brussels
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
Senior Creative Coach : Katrien Bottez
Creative Team: Toon Vanpoucke, Morgane Choppinet Copywriter: Jitse Verschueren
Account Team : Stephanie Katic, Tine Van Hasselt, Hans Smets Strategic Planner: Wesley Roeland
Content providers: Sumi Arcos Mina, Lisa Gadeyne
Agency Producer: Bart Vande Maele
Design : Dries Lauwers, Emilie Wauthelet
Motion Design: Seth Michielsen
Radio Production Company: Raygun
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]