Happiness en 2dehands.be willen volle brooddozen voor iedereen

Crea / News

Volle Brooddozen  2dehands Happiness150.000 kinderen gaan naar school met een lege brooddoos. Elke dag. Een hallucinant cijfer. Daarom zet 2dehands.be zich dit jaar, met de hulp van Happiness, in voor het Kinderarmoedefonds met de actie: Volle Brooddozen voor Iedereen.Volle Brooddozen in Hasselt

Het principe is simpel: 2dehands.be roept het publiek op om lege brooddozen te doneren op de website van 2dehands.be. 2dehands.be gaat de brooddozen dan ophalen om ze daarna te vullen met gerechten bereid door topchefs Wim Ballieu, Dominique Persoone en Jeroen De Pauw. Deze volle brooddozen worden dan verkocht door de topchefs zelf tijdens de Warmste Week in hun rondrijdende ‘Volle Brooddozen’-truck, ten voordele van het Kinderarmoedefonds in Antwerpen, Hasselt en Brugge.Volle Brooddozen in AntwerpenEnorm veel brooddozen werden al online op de site gedoneerd na 24u! Door het overweldigende succes van de campagne waren er na amper 2 dagen al meer brooddozen verzameld dan verwacht om te kunnen vullen.

Credits
Client : 2dehands.be
Contacts : Petra Baeck, Greet Goegebuer
Agency : Happiness Brussels
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
Senior Creative Coach : Katrien Bottez
Creative Team: Toon Vanpoucke, Morgane Choppinet Copywriter: Jitse Verschueren
Account Team : Stephanie Katic, Tine Van Hasselt, Hans Smets Strategic Planner: Wesley Roeland
Content providers: Sumi Arcos Mina, Lisa Gadeyne
Agency Producer: Bart Vande Maele
Design : Dries Lauwers, Emilie Wauthelet
Motion Design: Seth Michielsen
Radio Production Company: RaygunVolle Brooddozen in Brugge