Happiness en Albert Heijn gaan terug naar school met brooddoosgroentjes

De eerste schooldag. Iedereen terug naar school. Maar dat betekent ook: weer op tijd opstaan. Weer ochtendhumeur. Weer op tijd de fiets op, de bus op of de auto in. Weer alles klaarzetten. Weer alles klaarmaken. Weer een beetje stress en zoeken naar routine dus. Gelukkig is er Albert Heijn om het de ouders alvast makkelijker te maken als het gaat over gezonder eten in de brooddoos, met de brooddoosgroentjes.
Meteen ook één van de rode draden doorheen aflevering 4 van ‘De Wereld in het Kleijn’. Een aflevering waarin ‘bakerman’ Jan niet meteen fan is van die eerste schooldag. Logisch, met zo’n koppel wijsneuzerige deugnieten in de winkel. Tel daar nog eens sexy Italiaanse laarzen bij met een geurtje aan, een klant die flauwvalt, een vervaarlijk ogende reddingsoperatie, een gigantische bosbloemen, een aantal onverwachte emoties en je weet het: de wereld kan zo mooi zijn… ook in je supermarkt. Ontdek het nu allemaal in de geweldig nieuwe aflevering 4 van 'De Wereld in het Kleijn'! Nu kijken dus, op www.dewereldinhetkleijn.be
Deliverables zijn: TVC 45”, OLV 20”, OOH, Radio 30” + social campagne. Met deze keer een extraatje: de “Kijk je Rijk”-quiz, waarbij Albert Heijn 50 back-to-school-pakketten weggeeft. Zo werkt het: na de aflevering krijgt de kijker verschillende vragen voorgeschoteld over typische schoolitems die in de aflevering te zien zijn. Voor wie wil winnen is gefocust kijken dus de boodschap!
Credits ‘De Wereld in het Kleijn – Back to school’
Agency: Happiness
Client: Albert Heijn
Head of Marketing Albert Heijn: Els Lagrou
Head of Reputation Albert Heijn: Ann Maes
Brand Manager Albert Heijn: Witse Van Rillaer
CEO: Karen Corrigan
Managing Director: Hans Smets
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Strategic Director: Frans Cuypers
Publishing Director: Wesley Roeland
Chief Editor: Jil Dockx
Concept provider: Katrien Bottez, Geoffrey Hantson
Scriptwriter: Koen Van Impe, Sam Vervenne
Director: Koen Van Impe
Content provider: Jil Dockx, Wesley Roeland, Sam Vervenne, Brent Roofthooft
Account Management: Sien Vrebos, Raphaël Naudts
Head of Motion: Remke Faber
Editing: Simon Schuurman
Motion designer: Simon Schuurman, Aline Schmitt, Bart Callaerts
Head of Design: Dries Lauwers
Design: Karel Chanterie, Lore Snauwaert
DTP: Loïc Lenoble
Chief Technologist Officer: Thomas Colliers
Project Manager: Oleksandra Aleksieieva
Website development: BLISS Interactive
Production: BLISS Content - Arthur De Wachter, Bart Vande Maele
DOP: Norman Baert
Assistent DOP: Abdul Alshowaiki
First AD: Mikaël Beddeleem
Assistent Producer: Francis Bosschem
Colorgrading film: Xavier Dockx
Gaffer: Steven Allebosch
Sound engineer: Thomas Verbrugge
MUA: Sarah De Graef
Stylist: Nele Van den Broucke
Assistent regie/setdresser: Finn Fransen
Setdresser/decorbouwer: Katrijn Van Aelst
Music Artist: Jaan Hantson
Sound Production: Raygun
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]