Happiness en Albert Heijn gaan terug naar school met brooddoosgroentjes

Crea / News

De eerste schooldag. Iedereen terug naar school. Maar dat betekent ook: weer op tijd opstaan. Weer ochtendhumeur. Weer op tijd de fiets op, de bus op of de auto in. Weer alles klaarzetten. Weer alles klaarmaken. Weer een beetje stress en zoeken naar routine dus. Gelukkig is er Albert Heijn om het de ouders alvast makkelijker te maken als het gaat over gezonder eten in de brooddoos, met de brooddoosgroentjes.

Meteen ook één van de rode draden doorheen aflevering 4 van ‘De Wereld in het Kleijn’. Een aflevering waarin ‘bakerman’ Jan niet meteen fan is van die eerste schooldag. Logisch, met zo’n koppel wijsneuzerige deugnieten in de winkel. Tel daar nog eens sexy Italiaanse laarzen bij met een geurtje aan, een klant die flauwvalt, een vervaarlijk ogende reddingsoperatie, een gigantische bosbloemen, een aantal onverwachte emoties en je weet het: de wereld kan zo mooi zijn… ook in je supermarkt. Ontdek het nu allemaal in de geweldig nieuwe aflevering 4 van 'De Wereld in het Kleijn'! Nu kijken dus, op www.dewereldinhetkleijn.be

Deliverables zijn: TVC 45”, OLV 20”, OOH, Radio 30” + social campagne. Met deze keer een extraatje: de “Kijk je Rijk”-quiz, waarbij Albert Heijn 50 back-to-school-pakketten weggeeft. Zo werkt het: na de aflevering krijgt de kijker verschillende vragen voorgeschoteld over typische schoolitems die in de aflevering te zien zijn. Voor wie wil winnen is gefocust kijken dus de boodschap! 

Credits ‘De Wereld in het Kleijn – Back to school’

Agency: Happiness  

Client: Albert Heijn  

Head of Marketing Albert Heijn: Els Lagrou 

Head of Reputation Albert Heijn: Ann Maes 

Brand Manager Albert Heijn: Witse Van Rillaer 

CEO: Karen Corrigan 

Managing Director: Hans Smets  

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson 

Creative Director: Katrien Bottez 

Strategic Director: Frans Cuypers 

Publishing Director: Wesley Roeland 

Chief Editor: Jil Dockx 

Concept provider: Katrien Bottez, Geoffrey Hantson 

Scriptwriter: Koen Van Impe, Sam Vervenne 

Director: Koen Van Impe 

Content provider: Jil Dockx, Wesley Roeland, Sam Vervenne, Brent Roofthooft

Account Management: Sien Vrebos, Raphaël Naudts 

Head of Motion: Remke Faber 

Editing: Simon Schuurman  

Motion designer: Simon Schuurman, Aline Schmitt, Bart Callaerts 

Head of Design: Dries Lauwers 

Design: Karel Chanterie, Lore Snauwaert 

DTP: Loïc Lenoble 

Chief Technologist Officer: Thomas Colliers 

Project Manager: Oleksandra Aleksieieva

Website development: BLISS Interactive 

Production: BLISS Content - Arthur De Wachter, Bart Vande Maele 

DOP: Norman Baert 

Assistent DOP: Abdul Alshowaiki 

First AD: Mikaël Beddeleem

Assistent Producer: Francis Bosschem  

Colorgrading film: Xavier Dockx  

Gaffer: Steven Allebosch

Sound engineer: Thomas Verbrugge 

MUA: Sarah De Graef 

Stylist: Nele Van den Broucke 

Assistent regie/setdresser: Finn Fransen 

Setdresser/decorbouwer: Katrijn Van Aelst 

Music Artist: Jaan Hantson 

Sound Production: Raygun