Op onze nationale feestdag staat alles in het kader van op-en-top Belgisch. Daarom creëerde Happiness voor BRU de Brubançonne, waarbij het Belgische volkslied weerklinkt in de met BRU gevulde glazen, recht uit onze Belgische bron. Met deze campagne legden Happiness en BRU de focus op het lokale aspect van BRU en dat onze nationale feestdag dé uitgelezen dag is om lokaal te eten... en te drinken.
De campagne liep gedurende de hele dag op Facebook, Instagram, TikTok en YouTube en heeft 3,2 miljoen impressies op z’n teller.
@bruwater Of onze Brabançonne nog Belgischer kon? Zeker! Want met natuurlijk bruisend water uit onze Ardennen wordt alles Belgischer. Fijne nationale feestdag. 🇧🇪 #EetLokaalDrinkLokaal ♬ son original - Bruwater
Credits
Client: SPADEL/ BRU
Contacts: Mélanie Decelle, Tamara Daumerie, Aline Van Goethem, Sandrine Blin
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Account team: Mattias Vermeire, Camille Martin-Schmets
Creative Content Director: Jil Dockx
Strategic Director: Frans Cuypers
Connectivity Director: Marine Vandenplas
Copy FR: Elmer Tazartez
Copy NL: Jil Dockx, Birger Morris
Producer: Dominique Turnball
DOP: Thomas Van Der Vennet
Musician: Cedric De Coen
Music Producer: Jaan Hantson
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]