Happiness en BRU vieren Belgische feestdag met de Brubançonne

Crea / News

Op onze nationale feestdag staat alles in het kader van op-en-top Belgisch. Daarom creëerde Happiness voor BRU de Brubançonne, waarbij het Belgische volkslied weerklinkt in de met BRU gevulde glazen, recht uit onze Belgische bron. Met deze campagne legden Happiness en BRU de focus op het lokale aspect van BRU en dat onze nationale feestdag dé uitgelezen dag is om lokaal te eten... en te drinken.  

De campagne liep gedurende de hele dag op Facebook, Instagram, TikTok en YouTube en heeft 3,2 miljoen impressies op z’n teller.

@bruwater Of onze Brabançonne nog Belgischer kon? Zeker! Want met natuurlijk bruisend water uit onze Ardennen wordt alles Belgischer. Fijne nationale feestdag. 🇧🇪 #EetLokaalDrinkLokaal ♬ son original - Bruwater

Credits

Client: SPADEL/ BRU
Contacts: Mélanie Decelle, Tamara Daumerie, Aline Van Goethem, Sandrine Blin
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Account team: Mattias Vermeire, Camille Martin-Schmets
Creative Content Director: Jil Dockx
Strategic Director: Frans Cuypers
Connectivity Director: Marine Vandenplas
Copy FR: Elmer Tazartez
Copy NL: Jil Dockx, Birger Morris
Producer: Dominique Turnball
DOP: Thomas Van Der Vennet
Musician: Cedric De Coen
Music Producer: Jaan Hantson