Happiness en Quick hebben zin in een feestje

Crea / News

In België hebben we een voorliefde voor feestjes. En vaak hebben we ook een hongertje. Logisch dus, dat Happiness en Quick graag inspelen op die Belgische feesthonger. Ontdek ‘de Carnival’, Quicks nieuwste limited edition burger, met een flinke gehakte steak van 100% Belgisch rundvlees, olijke wortelslingertjes én een vrolijk ‘confettibroodje’ bestrooid met kleurrijke zaadjes. Zo wordt élke hap een feest.

Naast het concept van de burger bedacht Happiness een tv-billboard, een nieuwe audiospot in de restaurants, (D)OOH in 2, 8, 10 en 20 m2, POS-materiaal en een socialmediacampagne.

Credits

Client: Quick 

Head of Marketing Quick: Dirk Lammens

Marketing Manager Quick: Evelyn De Groeve 

Brand Manager Quick: Sarah Pockelé-Dilles 

Digital Marketeer Quick: Sophie Verschueren

R&D and Quality Manager: Dorrit Wouters

Agency: Happiness 

CEO & Strategic Director: Karen Corrigan

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson

Creative Director: Katrien Bottez

Strategic Director: Wesley Roeland, Coppelia de Crane d'Heysselaer

Connectivity Planner: Elise Van Craen

Concept: Gil Gauniaux, Thibaut Castaing

Content Creative Director: Jil Dockx

Content providers: Birger Morris, Brent Roofthooft, Kyaran Van Mooter

Account Management: Aurélie Forissier, Barbara Devaux, Piet Verbanck, Anna Nuyens

Copywriter: Dee Verwaetermeulen, Stéphane Opdenbosch

Head of Motion: Remke Faber

Motion designer: Remke Faber

Head of Digital: Joni Allaert

Head of Design: Dries Lauwers

Design: Lisa Leloux, Jonathan Kalifat

DTP: Loïc Lenoble

Head of Production: Bart Vande Maele

Print Producer: Pascal Delfosse

Sound Production: Raygun 

Film & Photo Production: Foodphoto

Newsletter & MyQuick-app: Dignify & Flyx

Digital imaging: Tom Vandewiele