Happiness en Quick spelen samen "FRIT-MAN", een game waarbij alle Belgen kans maken op één jaar gratis Quick. Het spel is gemaakt om de lancering van de "Fritraillette", de nieuwe Belgische burger geïnspireerd op het Belgisch snackicoon de mitraillette die Quick lanceerde op 2 mei, extra kracht bij te zetten en mensen op een amusante manier naar de winkel te lokken.
Spelers kunnen het spel spelen via de MyQuick-app of via de website, waarna ze belanden in een op Pac-Man geïnspireerde spelomgeving. Met gepersonaliseerde avatars kan je je eigen gezicht in het spel inladen. Punten pakken doe je door frietjes en andalousesaus te eten en clowns (met een lichte knipoog, uiteraard) te ontwijken. In FRIT-MAN draait het om het behalen van de hoogste score, want élke week wint een gelukzak de hoofdprijs: een jaar lang gratis Quick. Mensen die net naast de topscore grijpen, winnen echter ook iets: een gratis "Klassieker" bij aankoop van een "Maxi Menu". Zo maakt iedereen kans op een eerlijke prijs en smaakt die Fritraillette des te beter.
Het spel is in-house ontwikkeld door Happiness en Bliss en wordt gepromoot via een digitale campagne die via sociale media, 1-to-1-communicatie, de MyQuick-app, quick.be en in-store bestelschermen wordt verspreid. Tot en met 21/5 kan iedereen z’n kans wagen.
Credits:
Client: Quick
Head of Marketing Quick: Dirk Lammens
Marketing Manager Quick: Evelyn De Groeve
Brand Manager Quick: Sarah Pockelé-Dilles
Digital Marketeer Quick: Sophie Verschueren
Agency: Happiness
CEO & Strategic Director: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez, Maxime Damo
Concept Provider : Iliana Couvez, Catherine Hermans
Strategic Content Director: Wesley Roeland
Connectivity Planner: Cristhian Marin
Content Creative Director: Jil Dockx
Content providers: Brent Roofthooft
Account Management: Aurélie Forissier, Thomas Taeymans, Barbara Devaux
Copywriter: Stéphane Opdenbosch, Hippolyte Messi Hermans
Head of Motion: Remke Faber
Motion designer: Marie-Charlotte Baert, Arthur Jeronimo Nunes
Head of Design: Dries Lauwers
Design: Lisa Leloux, Jonathan Kalifat, Lore Snauwaert
DTP: Loïc Lenoble
Lead Developer : Thomas Colliers
App Developer : LevelApp
Newsletter & MyQuick-app: Dignify
Responsibles LevelApp : Renaud Laloire, Sanaa Wellman
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]