Happiness zet nog maar eens een campagne op voor Tabakstop van Stichting tegen Kanker. De campagne is gebaseerd op een vaststaand feit: men heeft vaak meerdere pogingen nodig om te stoppen met roken. Maar met de hulp van een tabacoloog is de kans groter dat het lukt. Om dat te communiceren ontwikkelde Happiness een tv-commercial die op een verrassende manier benadrukt hoeveel pogingen mensen nodig gehad hebben om te stoppen met roken. Op social media en op de Tabakstop-site ontdekken we ook filmpjes waarin de mensen uit de spot hun eigen ervaringen delen. Een bewustmakingscampagne van Stichting tegen Kanker die werkt… van de eerste keer!
Enkele van de interviews:
Credits
Client contacts: Isabelle André, Ludivine Teller, Ester Cornelis, Assia Maalmi, Brecht Gunst
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Concept Provider: Stéphane Opdenbosch
Business Director: Pascal Kemajou
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Manager: Zoé Storme
Copywriter NL: Dee Verwaetermeulen
Agency Producer: Dominique Turnbull
Director: Dirk Domen
DOP: Piet Deyaert
Production: Wenneker - Mirjam De Vreese/Femke Verstuyft
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]