Happiness, FamousGrey, Mortierbrigade en Gregory Caron in running voor Cannes Lions

Happiness Brussels heeft met BlindMeters (voor OVK), de grote slokop van de Creative Belgium Awards 2019, een eerste nominatie beet voor de Cannes Lions, in de categorie Design.
In die categorie Design worden ze wat nominaties betreft alvast afgetroefd door FamousGrey, dat met Focus Lines voor het Ministerio de Transporte y Obras Publicas uit Ecuador liefst drie nominaties in de wacht sleepte.
In Film Craft behaalde Mortierbrigade een nominatie voor de Equal Pay Day 2019 (Shitty Jobs) van Zij-Kant vzw.
In diezelfde categorie Film Craft mogen Gregory Caron Music & Sound Design Gent hopen op eremetaal voor It's OK voor Oakley (via Akqua Paris).
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]