Happiness, FamousGrey, Mortierbrigade en Gregory Caron in running voor Cannes Lions

Happiness Brussels heeft met BlindMeters (voor OVK), de grote slokop van de Creative Belgium Awards 2019, een eerste nominatie beet voor de Cannes Lions, in de categorie Design.
In die categorie Design worden ze wat nominaties betreft alvast afgetroefd door FamousGrey, dat met Focus Lines voor het Ministerio de Transporte y Obras Publicas uit Ecuador liefst drie nominaties in de wacht sleepte.
In Film Craft behaalde Mortierbrigade een nominatie voor de Equal Pay Day 2019 (Shitty Jobs) van Zij-Kant vzw.
In diezelfde categorie Film Craft mogen Gregory Caron Music & Sound Design Gent hopen op eremetaal voor It's OK voor Oakley (via Akqua Paris).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]