Happiness Brussels heeft met BlindMeters (voor OVK), de grote slokop van de Creative Belgium Awards 2019, een eerste nominatie beet voor de Cannes Lions, in de categorie Design.
In die categorie Design worden ze wat nominaties betreft alvast afgetroefd door FamousGrey, dat met Focus Lines voor het Ministerio de Transporte y Obras Publicas uit Ecuador liefst drie nominaties in de wacht sleepte.
In Film Craft behaalde Mortierbrigade een nominatie voor de Equal Pay Day 2019 (Shitty Jobs) van Zij-Kant vzw.
In diezelfde categorie Film Craft mogen Gregory Caron Music & Sound Design Gent hopen op eremetaal voor It's OK voor Oakley (via Akqua Paris).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]