Een waterfles. Dé tool die millennials gebruiken om gehydrateerd te blijven. De voornaamste reden? Om het gebruik van een plastic fles zoveel mogelijk te vermijden. Om deze manier van consumeren, die nu verankerd is in de gewoonten van millennials, verder aan te moedigen, besloot SPA om te innoveren door het Eco Pack 5L op de markt te brengen. Deze praktische en meer ecologische verpakking met 65% minder plastic bevat nog steeds zuiver SPA water. Ter ondersteuning van deze innovatie lanceert Happiness de campagne "1001 flessen, 1 kraan". Want als er flessen zijn in alle vormen en kleuren, is er maar één kraan die kan zorgen voor het schenken van het puurste water. Namelijk, dat van het nieuwe SPA® Eco Pack 5L. Want beter drinken betekent ook beter leven.
Deze campagne bestaat uit verschillende digitale video's, SoMe en OOH en is rechtstreeks gericht op millennials.
Creditlist
Client: SPADEL
Product: SPA®
Contacts: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Lotte Croux, Marianne Van Lathem
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Executive Creative Director: Philippe Fass
Creative Content Directors: Lode Vochten
Strategic Director: Isabelle Koelman
Connectivity Planner: Marine Vandenplas
Concept Provider: Gil Gauniaux, Thibaut Castaing
Business Director: Kris Van den Brandt
Account team: Emmanuelle Hoet, Yente Janssen
Head of Design: Dries Lauwers
Graphic Designers: Lore Snauwaert, Karel Chanterie, Jonathan Kalifat
DTP: Loïc Lenoble
Head of Production: Bart Vande Maele
Head of Motion: Remke Faber
Motion Designer: Simon Schuurman, Karlien Huygels, Christoph Boost, Bart Callaerts, Aline Schmidt
Photographer: Thomas Ost
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]