Happiness lanceert hét SPA-kraantje

Crea / News

Een waterfles. Dé tool die millennials gebruiken om gehydrateerd te blijven. De voornaamste reden? Om het gebruik van een plastic fles zoveel mogelijk te vermijden. Om deze manier van consumeren, die nu verankerd is in de gewoonten van millennials, verder aan te moedigen, besloot SPA om te innoveren door het Eco Pack 5L op de markt te brengen. Deze praktische en meer ecologische verpakking met 65% minder plastic bevat nog steeds zuiver SPA water. Ter ondersteuning van deze innovatie lanceert Happiness de campagne "1001 flessen, 1 kraan". Want als er flessen zijn in alle vormen en kleuren, is er maar één kraan die kan zorgen voor het schenken van het puurste water. Namelijk, dat van het nieuwe SPA® Eco Pack 5L. Want beter drinken betekent ook beter leven. ​

Deze campagne bestaat uit verschillende digitale video's, SoMe en OOH en is rechtstreeks gericht op millennials.


Creditlist

Client: SPADEL

Product: SPA®

Contacts: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Lotte Croux, Marianne Van Lathem

Agency: Happiness Brussels

Executive Creative Management: Karen Corrigan

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson

Executive Creative Director: Philippe Fass

Creative Content Directors: Lode Vochten

Strategic Director: Isabelle Koelman

Connectivity Planner: Marine Vandenplas

Concept Provider: Gil Gauniaux, Thibaut Castaing

Business Director: Kris Van den Brandt

Account team: Emmanuelle Hoet, Yente Janssen

Head of Design: Dries Lauwers

Graphic Designers: Lore Snauwaert, Karel Chanterie, Jonathan Kalifat

DTP: Loïc Lenoble

Head of Production: Bart Vande Maele

Head of Motion: Remke Faber

Motion Designer: Simon Schuurman, Karlien Huygels, Christoph Boost, Bart Callaerts, Aline Schmidt

Photographer: Thomas Ost