99% van de mensen met een mazouttank heeft geen probleem van bodemverontreiniging door een lek. Maar er is altijd 1%... dat ook geen probleem heeft. Gelukkig is er Promaz, een fonds dat financieel tussenkomt bij uw bodemsanering in geval van een lek. Om het fonds in de markt te zetten, creëerde Happiness een nieuwe visuele identiteit, met als ijkpunt het klavertje vier.
Happiness werkte ook een voorlichtingscampagne uit voor Promaz, ondersteund door een televisiespot, radiospot, in print, DM, OOH, digitaal en online (promaz.be), waar u ook kan testen of u in aanmerking komt voor een tussenkomst van Promaz.
https://www.youtube.com/watch?v=48OSdYbCS70&feature=youtu.be
Credits
Contacts: Willem Voets, Filip Lannoy, Vinciane Oleffe
Agency: Happiness
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Executive Creative Director: Philippe Fass
Managing Director: Hans Smets
Creation: Thomas Cappelle, Mathias Lemielle
Art Direction : Robin Van Eijk
Copywriting: Dee Verwaetermeulen, Stéphane Opdenbosch
Head of Design: Dries Lauwers
Graphic Designer & UX design : Lore Snauwaert
Strategic Director: Frans Cuypers
Culture & Community Director : Wesley Roeland
Creative Content Director : Jil Dockx
Content Providers : Birger Morris, Brent Roofthooft
Account Manager: Tine Van Hasselt
Project Manager : Gertjan Verbruggen
Agency AV Producers: Bart Vande Maele, Arthur De Wachter
Agency Digital Production : Bliss Interactive
Global Head of Projects Bliss: Joni Allaert
Director: Max Pauwels
TV Production: Hamlet
Post-production: Bliss Content
Sound Production: Raygun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]