Happiness, Mortierbrigade en BBDO in finale The One Show

Met 'Non-Bob' voor Ouders van verongelukte Kinderen (OVK) haalt Happiness Brussels (met de hulp van Bliss, Raygun en Fledge.tv) de finale van The One Show.
En alsof dat al niet mooi is, haalt datzelfde Happiness Brussels diezelfde finale met de campagne 'Helpy Hour' voor Fedcaf. Beide campagnes dingen mee in de categorie Direct Marketing. 'Helpy Hour' dingt ook mee in de categorie Public Relations.
Een vierde én vijfde finaleplaats is er voor... Happiness Brussels met de 'Face Touchers' voor Snap, in Experiental & Immersive en in Health, Welness & Pharma (zie beeld bovenaan dit artikel).
Mortierbrigade haalt met de campagne 'Voices of Brussels' (MIVB/STIB) twee finaleplaatsen in de categorie Radio & Audio en een derde finaleplaats voor diezelfde campagne in de categorie Social Media.
BBDO Belgium haalt de finale in de categorie Radio & Audio met de 'Ads About Nothing' voor De Acteursgilde.
Aanvullend kunnen we melden dat diverse campagnes voor het Belgische AB InBev finaleplaatsen haalden, o.m. voor Stella Artois! En zijn we hiermee volledig? We hopen het: we kregen vanuit New York een weinig handzame lijst van finalisten. Als we een Belgisch bureau schandelijk over het hoofd hebben gezien, horen we dat snel, denken we.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]