Met 'Non-Bob' voor Ouders van verongelukte Kinderen (OVK) haalt Happiness Brussels (met de hulp van Bliss, Raygun en Fledge.tv) de finale van The One Show.
En alsof dat al niet mooi is, haalt datzelfde Happiness Brussels diezelfde finale met de campagne 'Helpy Hour' voor Fedcaf. Beide campagnes dingen mee in de categorie Direct Marketing. 'Helpy Hour' dingt ook mee in de categorie Public Relations.
Een vierde én vijfde finaleplaats is er voor... Happiness Brussels met de 'Face Touchers' voor Snap, in Experiental & Immersive en in Health, Welness & Pharma (zie beeld bovenaan dit artikel).
Mortierbrigade haalt met de campagne 'Voices of Brussels' (MIVB/STIB) twee finaleplaatsen in de categorie Radio & Audio en een derde finaleplaats voor diezelfde campagne in de categorie Social Media.
BBDO Belgium haalt de finale in de categorie Radio & Audio met de 'Ads About Nothing' voor De Acteursgilde.
Aanvullend kunnen we melden dat diverse campagnes voor het Belgische AB InBev finaleplaatsen haalden, o.m. voor Stella Artois! En zijn we hiermee volledig? We hopen het: we kregen vanuit New York een weinig handzame lijst van finalisten. Als we een Belgisch bureau schandelijk over het hoofd hebben gezien, horen we dat snel, denken we.