Happiness neemt geen enkel risico voor VOObusiness

Happiness lanceert een nieuwe positioneringscampagne voor VOObusiness. De campagne speelt in op de risico's in het leven van zelfstandigen. Als zelfstandige gaat er namelijk geen dag voorbij zonder dat je jezelf duizend vragen moet stellen en duizend beslissingen moet nemen, en die gaan allemaal gepaard met een aarzeling. Met uitzondering van VOObusiness dan, met dank aan zijn geld-terug-garantie.
Credits:
Client: VOO
Contacts: Camille Vandenabeele
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Thomas Cappelle, Mathias Lemielle, Jonathan Kalifat
Business Director: Mattias Vermeire
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Manager: Morgane Juget
Director: Simon Schuurman
DOP: Thomas Ost
Production: Bliss Content, Bart Vande Maele, Arthur De Wachter
Post-production: Bliss Content, Simon Schuurman
Grading: Xavier Dockx
Sound Production: Bleu Nuit, Benoit Pirson

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






