Happiness neemt geen enkel risico voor VOObusiness

Happiness lanceert een nieuwe positioneringscampagne voor VOObusiness. De campagne speelt in op de risico's in het leven van zelfstandigen. Als zelfstandige gaat er namelijk geen dag voorbij zonder dat je jezelf duizend vragen moet stellen en duizend beslissingen moet nemen, en die gaan allemaal gepaard met een aarzeling. Met uitzondering van VOObusiness dan, met dank aan zijn geld-terug-garantie.
Credits:
Client: VOO
Contacts: Camille Vandenabeele
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Thomas Cappelle, Mathias Lemielle, Jonathan Kalifat
Business Director: Mattias Vermeire
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Manager: Morgane Juget
Director: Simon Schuurman
DOP: Thomas Ost
Production: Bliss Content, Bart Vande Maele, Arthur De Wachter
Post-production: Bliss Content, Simon Schuurman
Grading: Xavier Dockx
Sound Production: Bleu Nuit, Benoit Pirson
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]