Happiness lanceert een nieuwe positioneringscampagne voor VOObusiness. De campagne speelt in op de risico's in het leven van zelfstandigen. Als zelfstandige gaat er namelijk geen dag voorbij zonder dat je jezelf duizend vragen moet stellen en duizend beslissingen moet nemen, en die gaan allemaal gepaard met een aarzeling. Met uitzondering van VOObusiness dan, met dank aan zijn geld-terug-garantie.
Credits:
Client: VOO
Contacts: Camille Vandenabeele
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Thomas Cappelle, Mathias Lemielle, Jonathan Kalifat
Business Director: Mattias Vermeire
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Manager: Morgane Juget
Director: Simon Schuurman
DOP: Thomas Ost
Production: Bliss Content, Bart Vande Maele, Arthur De Wachter
Post-production: Bliss Content, Simon Schuurman
Grading: Xavier Dockx
Sound Production: Bleu Nuit, Benoit Pirson
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]