Happiness publiceert het 'People of Happiness'-boek

Design / News / People

2023 is het jaar waarin ‘UPMS’ - een fundamenteel principe uit de Happiness-cultuur - evolueert naar “UPMC”. Elke werknemer is niet louter een Make-it-Happener, maar ook een Undefined Perpetually Mutating Creature. Uitleg is niet nodig, de naam zegt het zelf. Om dat principe helemaal uit te dragen, kreeg elke Make-it-Happener een unieke briefing: vul deze lege, witte pagina in hoe jij wil.

Die briefing was de basis van het ‘People of Happiness’-boek, een boek dat door alle 84 werknemers (inclusief office dog) van Happiness is gecreëerd. Elke persoon kreeg een witte pagina met de intentie om de creativiteit van iederéén voorop te stellen. ​ 

In ware Happiness-stijl waren de resultaten even ondefinieerbaar: van Artificial Intelligence tot recepten, van fotocollages tot NFT en nog veel meer. Alle pagina's werden verzameld in een uniek boek, gedesigned door het Design Team van Happiness. Een tafelboek dat vervolgens wordt gegeven aan élke werknemer als cadeau om de toon en ambitie te zetten voor het jaar 2023. ​ 

Het boek wordt gemaakt in limited edition, met maar 300 edities die worden gedrukt. Elke editie wordt op zijn beurt genummerd, wat elk boek uniek maakt. Elke werknemer krijgt het "People of Happiness'-boek, die ook klanten en prospecten kunnen bemachtigen. ​ 

De lancering zal officieel plaatsvinden in Vilvoorde op vrijdag 3 februari.

CREDITS 

Agency: Happiness 

CEO: Karen Corrigan 

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson 

Managing Director: Hans Smets 

Creative Content Director: Jil Dockx 

Strategy: Wesley Roeland 

Account Management: Lukas Das 

Concept providers: Lukas Das, Jil Dockx, Wesley Roeland 

Content providers: Every single Make-it-Happener at Happiness ​ 

Head of Design: Dries Lauwers 

Design: Karel Chanterie, Lisa Leloux, Aimée Severeijns, Emilie Wauthelet 

DTP: Aimée Severeijns, Loïc Lenoble

Print Producer: Pascal Delfosse 

Publisher: Happiness Brussels