Happiness wordt blij van Stievie

Happiness

Budgets / News

Stievie Free logo
 Na Jim Mobile heeft Medialaan nu ook Happiness gekozen voor Stievie. Calogero Macaluso, marketinginnovatieverantwoordelijke bij Stievie: “Stievie is het merk binnen Medialaan dat nieuwe manieren van tv-kijken naar de markt brengt. En heeft in die creatieve partner die de wereld en de consument van vandaag en morgen door en door begrijpt. En dit kan vertalen in juiste en sterke merk-en productverhalen. Happiness en Medialaan werken nu al enkele maanden heel goed samen voor Jim Mobile. Het was voor ons een evidentie om ook voor Stievie met hen samen te werken. De lancering van Stievie FREE is onze eerste grote uitdaging".strategische rol behoefte aan een lange termijn strategisch, 
Karen Corrigan, CEO van Happiness: “Jim Mobile is een data-gedreven mobiel merk en Stievie een digitale tv-innovator. Twee moderne merken met groot potentieel binnen een zeer dynamisch bedrijf Medialaan. Wat een pracht van een challenge voor een Creative Connectivity Agency als Happiness. Beide merken en hun ambities kaderen in onze 3.0 visie waar meer dan ooit alles en iedereen media is. Waar we niet langer “consumer centric” denken, maar “consumer journey centric”. Waar we niet langer enkel op zoek gaan naar “adverteren”  dan wel naar “connecteren". En waar strategie en creativiteit meer dan ooit centraal staan om “big data” om te kunnen zetten in “big ideas”.