Focus Advertising ontwikkelde een traffi buildingcampagne voor Happy D. by Damart, een van de recente initiatieven van de Franse groep Damartex. Het merk biedt een volledige kledinglijn aan en richt zich tot vrouwen van 45 tot en met 65 jaar. Het merk Happy D. wordt verkocht via een 'shop-in-shop’ in een aantal bestaande Damart-winkels. Daarnaast werden al drie brand-stores geopend in Rijsel, Evreux en Auxerre (Frankrijk) en één in de Veldstraat in Gent (België).
De eerste stap in de campagne wordt een najaarsactie voor de vier brand-stores waarbij minicatalogi worden verspreid in Steps (voor Gent) en Femina (voor Frankrijk). Daarin wordt een ontdekkingsaanbod voorgesteld met een korting van 30%. Potentiële klanten worden er ook in uitgenodigd voor een bezoek aan de Happy D.-winkel in hun buurt om zich op 10 oktober te laten restylen door een professionele Happy D- styliste. Het doel van de campagne is de beoogde doelgroep kennis te laten maken met het nieuwe merk en traffic te genereren naar de brand-stores. Het fotomateriaal werd gerealiseerd in samenwerking met fotograaf Vincent De Ruyter.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]