Happy D. by Damart

Focus Advertising ontwikkelde een traffi buildingcampagne voor Happy D. by Damart, een van de recente initiatieven van de Franse groep Damartex. Het merk biedt een volledige kledinglijn aan en richt zich tot vrouwen van 45 tot en met 65 jaar. Het merk Happy D. wordt verkocht via een 'shop-in-shop’ in een aantal bestaande Damart-winkels. Daarnaast werden al drie brand-stores geopend in Rijsel, Evreux en Auxerre (Frankrijk) en één in de Veldstraat in Gent (België).
De eerste stap in de campagne wordt een najaarsactie voor de vier brand-stores waarbij minicatalogi worden verspreid in Steps (voor Gent) en Femina (voor Frankrijk). Daarin wordt een ontdekkingsaanbod voorgesteld met een korting van 30%. Potentiële klanten worden er ook in uitgenodigd voor een bezoek aan de Happy D.-winkel in hun buurt om zich op 10 oktober te laten restylen door een professionele Happy D- styliste. Het doel van de campagne is de beoogde doelgroep kennis te laten maken met het nieuwe merk en traffic te genereren naar de brand-stores. Het fotomateriaal werd gerealiseerd in samenwerking met fotograaf Vincent De Ruyter.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]