Dit jaar presenteert Citroën een elektrische Citroën C4, waarmee een nieuw hoofdstuk wordt ingeluid in de geschiedenis van de compacte sedan, die in 1928 begon. In zijn 100% elektrische versie wordt de Citroën ë-C4 een nieuwe pijler van de belofte van de autofabrikant om een reeks elektrische voertuigen voor iedereen en voor alle toepassingen aan te bieden.
De lanceringscampagne voor de nieuwe Citroën C4 is in de eerste plaats een nummer: "Happy Day" is de hymne van de nieuwe wereldwijde reclamecampagne georkestreerd door Traction (BETC Group) en is een eerbetoon aan de passie voor de auto die Citroën al meer dan 100 jaar voortduurt. De campagne werd geregisseerd door Thierry Poiraud, die eerder het merk begeleidde voor de film "The Hitchhiker", die gelanceerd werd voor het 100-jarig bestaan van Citroën. Deze film, een wereldwijde viering van de elektrificatie van de Citroën Sedan, wordt vanaf 7 september uitgezonden op de sociale netwerken.
https://www.youtube.com/watch?v=NfUFjcJ3AdY&feature=youtu.be&utm_source=Sarbacane&utm_medium=email&utm_campaign=Citroën%20C4%20-%20Happy%20Days%20-%20INTL
"Happy Day" vervolledigt de wereldwijde C4-lancering door Traction, begeleid door de film "Oh La La!" die de erfenis van het merk op een meer persoonlijk en emotioneel niveau herneemt. alle C4-campagnes zullen worden ondertekend met de baseline New Citroën C4, Open The Road.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]