Happy day met BETC en Citroen ë-C4
Dit jaar presenteert Citroën een elektrische Citroën C4, waarmee een nieuw hoofdstuk wordt ingeluid in de geschiedenis van de compacte sedan, die in 1928 begon. In zijn 100% elektrische versie wordt de Citroën ë-C4 een nieuwe pijler van de belofte van de autofabrikant om een reeks elektrische voertuigen voor iedereen en voor alle toepassingen aan te bieden.
De lanceringscampagne voor de nieuwe Citroën C4 is in de eerste plaats een nummer: "Happy Day" is de hymne van de nieuwe wereldwijde reclamecampagne georkestreerd door Traction (BETC Group) en is een eerbetoon aan de passie voor de auto die Citroën al meer dan 100 jaar voortduurt. De campagne werd geregisseerd door Thierry Poiraud, die eerder het merk begeleidde voor de film "The Hitchhiker", die gelanceerd werd voor het 100-jarig bestaan van Citroën. Deze film, een wereldwijde viering van de elektrificatie van de Citroën Sedan, wordt vanaf 7 september uitgezonden op de sociale netwerken.
https://www.youtube.com/watch?v=NfUFjcJ3AdY&feature=youtu.be&utm_source=Sarbacane&utm_medium=email&utm_campaign=Citroën%20C4%20-%20Happy%20Days%20-%20INTL
"Happy Day" vervolledigt de wereldwijde C4-lancering door Traction, begeleid door de film "Oh La La!" die de erfenis van het merk op een meer persoonlijk en emotioneel niveau herneemt. alle C4-campagnes zullen worden ondertekend met de baseline New Citroën C4, Open The Road.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]