Jongeren hebben vaak een beperkt budget, daarom kunnen ze bij McDonald’s al kwaliteitsproducten kopen vanaf 1 euro, claimen ze daar. Maar met hamburgers en ijsjes eten alleen kunnen ze hun dagen niet vullen. Daarom lanceert McDonald’s (in samenwerking met TBWA) nu 100 dagen lang de Happy Deals.
Happy Deals staat voor "spraakmakende producten en unieke ervaringen" die elke jongere wel op zijn verlanglijstje heeft staan, en het beste eraan is dat ze maar 1 euro kosten. Burgers eten en bungeejumpen? 1 euro. Met je vrienden naar het closing weekend in Ibiza? 1 euro. Een iPhone 6 mét McDo-hoesje? 1 euro. Gratis AB-concerttickets voor 2? 1 euro. Een uniek McDonald’s-longboard van Atypical? 1 euro … en een uitdaging.
Elke dag geeft McDonald’s 1 Happy Deal weg op happydeals.be. Wie de Happy Deal wint wordt bepaald door een opdracht: zing om het langst McFlurry, headbang erop los, ren een hamburgerpatroon met je loopapp, toon een foto van jezelf voor een buitenlands McDonald’s, vul de mop aan,… De origineelste inzending krijgt de deal. Wie de deal niet kon kopen vindt er natuurlijk ook alle andere McDonald’s-producten tegen een jongerentarief.
De Happy Deals worden meerdere keren per week aangekondigd op de McDonald’s-facebookpagina, via gerichte facebook ads, nieuwsbrieven en in het restaurant zelf. Ook de meest spraakmakende inzendingen van jongeren én filmpjes van hun unieke ervaringen worden gepost op Facebook. 100 dagen lang.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]