Happy World TV Day!

Vandaag legt VRT-CEO Frederik Delaplace zijn transformatieplan voor aan de raad van bestuur van de openbare omroep. Toeval? Want vandaag is het ook de 26e editie van Happy World TV Day.
Vanaf het begin heeft televisie de vinger aan de pols van de samenleving gehouden door de aandacht van de kijkers te vestigen op nieuwswaardige gebeurtenissen en maatschappelijke kwesties. Het houdt het publiek aan het scherm gekluisterd met informatie die ze vertrouwen, hoogwaardige series die fascineren, films die boeien, inhoud die hun aandacht vasthoudt - en meer. Aandacht is ook steeds belangrijker geworden voor merken, die de impact van deze maatstaf begrijpen: hoe groter de advertentie-aandacht, hoe groter de bedrijfsresultaten. Aangezien televisie een van de hoogste en meest consistente niveaus van aandacht voor zowel inhoud als reclame oplevert, is het een medium met een ongeëvenaarde effectiviteit. Niet overtuigd? Ontdek hieronder meer...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]