HarderBetterFasterStronger gaat hard

Crea / News

Outward Bound BelgiumHarderBetterFasterStronger verwelkomt na BMW Motorrad nu ook Outward Bound Belgium en Dovy Keukens. Eerst koos BMW Motorrad ervoor om zijn social media budget bij HBFS te parkeren, nu kloppen nog twee nieuwe klanten aan bij het compact agency van Peter Speltens, Fabrice Van Hellemont en Karel Dejonghe. Het gaat over Outward Bound Belgium, specialist in ervaringsgericht leren en coachingprogramma’s, en Dovy Keukens. Outward Bound Belgium vertrouwde het budget voor zijn nieuwe herpositioneringscampagne toe aan HBFS, met als resultaat twee imagoclips en keyvisuals en een nieuwe website.
Deze campagne heeft als doel om Outward Bound Belgium opnieuw te positioneren in een concurrentiële markt. Ook Dovy Keukens, met Donald Muylle als eigenaar en bekend gezicht, heeft beslist om voor zijn volgende televisiecampagne op één en Canvas met HarderBetterFasterStronger in zee te gaan. Er werd gekozen om nieuwe personages te introduceren in lijn met het bestaande concept dat zijn sterkte in het verleden al heeft bewezen. De verschillende 5” spotjes zullen een heel jaar op één en Canvas verschijnen.

Credits:
Klant: Outward Bound Belgium, Kobe Smits, Sofie Coekaerts
Productie: HarderBetterFasterStronger
Camera & Editing: Joris D’hooge
Fotografie: Jelle Vermeersch
Bureau: HarderBetterFasterStronger
Klant: Dovy Keukens, Kris Peck
Productie: HarderBetterFasterStronger
Camera & Editing - Joris D’hooge
Bureau: HarderBetterFasterStronger