Hart van HeadOffice klopt sneller voor Federale Verzekering

Crea / News

OndernemendBloed? Dat is content pur sang van en voor Federale Verzekering door HeadOffice. Want de verzekeraar deelt niet alleen haar winst met haar klanten. Zij deelt nu ook inspirerende en motiverende verhalen van ondernemende mensen. In de video- en podcastreeks van OndernemendBloed onderzoekt men of ondernemen écht in het bloed zit en ontdekt men waar het hart van ondernemers, doorduwers, plannenmakers en vastpakkers sneller voor slaat.

In een hele reeks inspirerende video’s en podcasts neemt OndernemendBloed je mee in het passionele verhaal van verschillende ondernemers, doorduwers, voortrekkers, dromers en plannenmakers. Benieuwd naar hoe zijn hun passie uitbouwen? Hoe realiseren zij hun dromen en hoe gaan ze om met tegenslagen? Hoe kijken zij naar de toekomst en wat willen ze zeker nog realiseren? Bij wie toetsen ze de risico’s af die gepaard gaan met het ondernemen? En wie is hun klankbord?Bij het maken van deze reeks namen vele inspirerende en ondernemende mensen plaats achter de microfoon en in de cosy ingerichte studio. Benieuwd waar het hart van Eline De Munck sneller voor slaat? Of humor écht in de genen zit van Pablo Andres? Zin om het ondernemend DNA van Maison De Greef te ontdekken? De passie voor de beurs van Hamish Maertens? Of hoe Saroléa de motors van de toekomst wil maken en tegelijk de bedrijfsgeschiedenis niet loslaat? De videoreeks gaat van start in het Donorcentrum van het Rode Kruis in Mechelen, waar onze durvers en doeners hun grote hart laten zien. Met hen hebben we boeiende gespreken over tegenslagen en successen. Na het zien van de OndernemendBloed-reeks zal het hart van de vele Belgische vastpakkers vast en zeker sneller gaan kloppen!  

Cross channel content
Het #OndernemendBloed verhaal stroomt doorheen een goed doordachte communicatiemix. Een dedicated page op de website van Federale Verzekering vormt de hub en bibliotheek waar alle podcasts en video's geconsulteerd kunnen worden. De podcast kan je ook terugvinden via de bekendste streamingplatformen. Social media snippets (LinkedIn, Facebook, ...) zorgen voor de nodige getargete awareness en traffic naar de content. Het format geeft ook een boost aan de klantenmagazines Contact (verstuurd naar elke particuliere klant) en Business Contact (verstuurd naar elke B2B-klant) van Federale Verzekering. Een hedendaags redesign én de integratie van de OndernemendBloed-content zorgen ervoor dat het kloppende hart van de ondernemende mindset van Federale Verzekering in alle lagen van de communicatie voelbaar is en bij elke klant terecht komt.