Havas Brussels en Côte d'Or tonen echte emoties

Crea / News

Côte d'Or, een merk van Mondelez, staat al heel lang synoniem voor kracht en intensiteit, in de campagnes gesymboliseerd door de beroemde olifant in het logo. Drie jaar geleden sloeg het merk samen met Havas Brussels een nieuwe weg in door Côte d'Or centraal te stellen in het leven van de Belgen en hun gedeelde momenten. Deze evolutie werd vorig jaar bekroond met een Effie, en is nu duidelijk zichtbaar in de nieuwe campagne gecreëerd door Havas Brussels en BETC.

De nieuwe campagne onthult de nieuwe merkdoelstelling van het merk "onthullen wat echt is" en de fundamenten ervan: Côte d'Or heeft altijd de ware smaak van cacao onthuld, een sterke en unieke smaak die onze zintuigen openstelt en ons uitnodigt om onze ware emoties te onthullen. Het strategische en creatieve werk werd gezamenlijk uitgevoerd door Havas Brussels en BETC, met een gemeenschappelijke basis en verschillende variaties voor elk land (Frankrijk, België en Nederland). De eerste creatieve elementen die hieruit voortvloeien, zijn zichtbaar op tv- en mobiele schermen.