Côte d'Or, een merk van Mondelez, staat al heel lang synoniem voor kracht en intensiteit, in de campagnes gesymboliseerd door de beroemde olifant in het logo. Drie jaar geleden sloeg het merk samen met Havas Brussels een nieuwe weg in door Côte d'Or centraal te stellen in het leven van de Belgen en hun gedeelde momenten. Deze evolutie werd vorig jaar bekroond met een Effie, en is nu duidelijk zichtbaar in de nieuwe campagne gecreëerd door Havas Brussels en BETC.
De nieuwe campagne onthult de nieuwe merkdoelstelling van het merk "onthullen wat echt is" en de fundamenten ervan: Côte d'Or heeft altijd de ware smaak van cacao onthuld, een sterke en unieke smaak die onze zintuigen openstelt en ons uitnodigt om onze ware emoties te onthullen. Het strategische en creatieve werk werd gezamenlijk uitgevoerd door Havas Brussels en BETC, met een gemeenschappelijke basis en verschillende variaties voor elk land (Frankrijk, België en Nederland). De eerste creatieve elementen die hieruit voortvloeien, zijn zichtbaar op tv- en mobiele schermen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]