In de bedrijfswereld wordt de berlinemarkt vandaag gedomineerd door Duitse wagens, die zeer aantrekkelijk blijven voor automobilisten. Maar ook een merk als Peugeot biedt nu premiumprestaties aan die de markt en de traditionele percepties door elkaar schudden, maakt men zich daar sterk. Zeker met de komst van de nieuwe Peugeot 508. Peugeot België-Luxemburg en reclamebureau Havas bedachten daarom een eenvoudig experiment waarmee ze onbevooroordeelde meningen over de nieuwe 508 verzamelden.
Met de hulp van Autogids nodigden ze premiumberlinechauffeurs uit om de nieuwe Peugeot 508 uit te proberen... zonder te weten dat het om een Peugeot ging.
Het experiment werd uitgevoerd zonder speciale effecten en de reacties van de automobilisten kan je bekijken in een video. Je vindt hem ook terug op de sociale netwerken, met daarbij ook Linkedin, gezien de specifieke doelgroep.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]