In de bedrijfswereld wordt de berlinemarkt vandaag gedomineerd door Duitse wagens, die zeer aantrekkelijk blijven voor automobilisten. Maar ook een merk als Peugeot biedt nu premiumprestaties aan die de markt en de traditionele percepties door elkaar schudden, maakt men zich daar sterk. Zeker met de komst van de nieuwe Peugeot 508. Peugeot België-Luxemburg en reclamebureau Havas bedachten daarom een eenvoudig experiment waarmee ze onbevooroordeelde meningen over de nieuwe 508 verzamelden.
Met de hulp van Autogids nodigden ze premiumberlinechauffeurs uit om de nieuwe Peugeot 508 uit te proberen... zonder te weten dat het om een Peugeot ging.
Het experiment werd uitgevoerd zonder speciale effecten en de reacties van de automobilisten kan je bekijken in een video. Je vindt hem ook terug op de sociale netwerken, met daarbij ook Linkedin, gezien de specifieke doelgroep.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]